BERTUDUNG vs TIDAK BERTUDUNG

Assalamu'alaikum wbt
Entry ni entry yang pendek.
Disebabkan blog Xuan kurang sikit agama jadi, 
Xuan pun nak la juga share apa yang Xuan dah baca.

HAYATILAH!!!

Na'uzubillah !!!
Sampai macam tu sekali "tini pinky' nak menegakkan yang tak pakai tudung takpe asalkan banyak buat kebaikan.
Maaf andai ada yang tersinggung~

SYARI'AT ALLAH AKAN KEKAL SELAMANYA DAN TIADA SESIAPA YANG LAYAK MENGUBAH HUKUM-NYA !!!

3 candies ♥:

AmMu ArSyAd said...

hebbak ah "muslimah" ni berdebat ! tabik spring ah! hmm ..org yg mcm si tini ni la yg d katakn antra halangn yg terbesar dlm pnyebaran agama .. imam shafi'e pnh kata, aq lboleh berdebat ngn 10 orang yg berilmu, tetapi aq tdak bleh berdebat ngn 1 org yg jahil .. imam shafi'e sndr da srender awal2, sbb dy da taw, org jahil, berdebat berlandaskn perkara yg batil, bukannya haq . "muslimah" barakillah

AmMu ArSyAd said...

hebbak ah "muslimah" ni berdebat ! tabik spring ah! hmm ..org yg mcm si tini ni la yg d katakn antra halangn yg terbesar dlm pnyebaran agama .. imam shafi'e pnh kata, aq lboleh berdebat ngn 10 orang yg berilmu, tetapi aq tdak bleh berdebat ngn 1 org yg jahil .. imam shafi'e sndr da srender awal2, sbb dy da taw, org jahil, berdebat berlandaskn perkara yg batil, bukannya haq . "muslimah" barakillah

miss lollipop said...

@AmMu ArSyAd betul2~

 

Copyright by © 2015 .
Edited by ♫ Plum Fragrance Blogspot ♫ Let's go to my website Facebook Xuan Mei Fen