DON'T BOTHER MY LIFE !!!


Dear heart ,

Sometimes aku rasa nak lari jauh2 dari hidup ni.
Apa yang aku buat ada je nak ambik tau.
-padahal aku tak hot pun-
Apa yang aku buat semua tak kena.
-padahal aku memang tak perfect pun-



Untuk awak,
-boys and girls yg suka mess up with my life-
--> yes, I memang sensitif and ya'll pun sama, kan?
--> YES! I sangat-sangat SELFISH!
--> BUT I'm not a playgirl !!! *stupid accuse*
--> Just take my beloved kanda if you want him, OK? *if you dare!*
--> OK! Tell him my bad behavior! *ada aku kisah?*
--> PLEASE, jangan tunjuk yang you benci kawan-kawan I depan orang!
--> Jangan la kawan dengan orang berpengaruh just sebab nak FAMOUS!
--> Sebelum gila kuasa, cermin diri dulu OK? *ciri-ciri leadership pun takde*
--> Boys, jangan la sebab girls korang BUTA :)
--> Gatal la you ni. *tak sesuai dengan penampilan*
--> Hargailah pakwe and makwe you tu! *jangan duk mengata I je*
--> You jealous dengan I? Alololo...nak I kasi apa baru you tak jealous?!!
--> You fed up dengan I? I pun sama sayang :)
--> Boys! JANGAN BERUBAH TERUK kerana GIRLS, ok?
--> JANGAN create cerita DUSTA semata-mata nak ramai kawan!



GRACIAS TE AMOR because sudi ambik tahu hal I. Mari sini I nak kiss pipi you! Muax, muax, muax! JAGA LA I LAGI LEPAS NI YER?

0 candies ♥:

 

Copyright by © 2015 .
Edited by ♫ Plum Fragrance Blogspot ♫ Let's go to my website Facebook Xuan Mei Fen