SOMETHING'S WRONG ?



Ya ALLAH,
aku tak tau apa yg tak kena dengan hati aku ni.
Seems like something is missing.
Tiba-tiba sahaja awan mendung bersarang dihatiku.
Inginku luahkan hanya padaMU.
Tiada tempat yang lagi menenangkan selain menghadapMU.



Aku yakin!
Hati ini sedang mencari sesuatu.
Hati ini ingin mendekatiMU dan kekasihMU.
Hati ini mudah hiba tatakala mendengar dan membaca tentang kekasihMU.
Pantas sahaja air mata mengalir.


Berubah?
Ya, aku ingin berubah tapi...
WAHAI HATI,
if you say yes, everything will be fine.
Aku sedang menetapkan hati ini.
Disaat segala kelengkapan sudah tersedia.
Insya-ALLAH aku akan meniti semuanya dengan tenang.
Agar ia takkan tergelincir dari landasan yang aku bina.

I feel quite okay after write this post.
Thank you ALLAH.

TERSEKSA TUNGGU RESULT  

0 candies ♥:

 

Copyright by © 2015 .
Edited by ♫ Plum Fragrance Blogspot ♫ Let's go to my website Facebook Xuan Mei Fen